Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska kupiła europejską grupę turystyczną Invia Group SE

W wyniku transakcji powstaje międzynarodowa struktura obejmująca marki działające w dziewięciu krajach Europy (fot. materiały prasowe)

Wirtualna Polska Holding sfinalizowała przejęcie 100 proc. udziałów w europejskiej grupie turystycznej Invia Group SE. Wartość transakcji to 242,8 mln euro.

W wyniku transakcji powstaje międzynarodowa struktura obejmująca marki działające w dziewięciu krajach Europy (Polska, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Czechy, Węgry, Słowacja, Rumunia i Chorwacja) i obsługująca rocznie blisko 6 mln podróżnych. Na jej czele staje Aleksander Kusz, VP e-commerce WP Holding. Natomiast Dariusz Górzny, dotychczasowy prezes Wakacje.pl, będzie odpowiadał za pakiety turystyczne w całym regionie CEE.

Zintegrowana działalność obejmuje dotychczasowe aktywa turystyczne WP – Wakacje.pl i Szallas Group – a także kluczowe marki przejętej Grupy Invia: Ab-in-den-Urlaub (DACH), Fluege.de (DACH), Invia (CEE) i Travelplanet (Polska). Będą one zapewniały szeroki pakiet usług, od zorganizowanych wyjazdów wakacyjnych, przez city breaki, turystykę lokalną i wynajem aż po samodzielne podróże lotnicze.

Czytaj też: Nowe studio TVN 24 i "Faktów" – budowa trwała ponad pół roku. Mamy zdjęcia

"Zamykamy największą zagraniczną transakcję w historii Wirtualnej Polski i kontynuujemy budowę środkowoeuropejskiej grupy turystycznej" – mówi cytowany w komunikacie Jacek Świderski, CEO Wirtualna Polska Holding. "Łączymy doświadczenie silnych marek lokalnych z naszym podejściem do technologii i marketingu. Skala, jaką osiągamy, pozwala nam skutecznie konkurować z międzynarodowymi platformami. Globalni gracze inwestują dziś ogromne środki, by zdobywać klientów turystycznych w Europie. My odpowiadamy na to sprawdzonymi modelami działania, szybkością decyzyjną i kompetencjami marketingowymi" – dodaje Świderski.

Czytaj też: Eksperci o debacie TVP, Polsatu i TVN. "To nie była debata godna wzorca demokracji"

(MAK, 25.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.