Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 24, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nominowani do tytułu Człowieka Roku Grand ESG

Do tytułu Człowieka Roku Grand ESG nominowani są Zofia Dzik, Anna Rulkiewicz i dr hab. Piotr Wachowiak

9 maja, podczas uroczystej gali konkursu Grand ESG, rozstrzygnie się, kto zdobędzie tytuł Człowieka Roku Grand ESG 2025.

Człowiek Roku Grand ESG to nagroda specjalna w konkursie Grand ESG, przyznawana liderom i liderkom organizacji, prezeskom i prezesom, a także właścicielom firm lub członkom zarządów - w uznaniu ich indywidualnych zasług we wspieraniu, inspirowaniu i motywowaniu do komunikacji i wdrażania dobrych praktyk ESG, wyznaczania nowych trendów oraz traktowania ESG jako szansy na budowanie przewag konkurencyjnych.

Spośród wszystkich zgłoszeń 40-osobowe jury wskazało troje nominowanych:

• Zofia Dzik – prezes Instytutu Humanites;
• Anna Rulkiewicz – prezes Grupy Lux Med;
• dr hab. Piotr Wachowiak – prof. SGH, rektor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Konkurs, konferencja i gala Grand ESG zostały stworzone z myślą o nagradzaniu najlepszych praktyk z zakresu ESG, mądrego i odpowiedzialnego ich komunikowania oraz doceniania liderów, którzy aktywnie wspierają zrównoważony rozwój społeczeństw, środowiska, biznesu i otoczenia.

******

Organizator: Fundacja Grand Press
Patronat honorowy: JM Rektor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Polska Prezydencja w Radzie EU
Mecenas konferencji: ORLEN
Partnerzy konferencji: PepsiCo, Philip Morris Polska, Bank BNP Paribas, LPP, Ergo Hestia, Garden of Words Group, PRCN, Ringier Axel Springer Polska, Strefa Biznesu
Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations
Patroni medialni: Polskie Radio, Polska Agencja Prasowa, „Tygodnik Powszechny”, „Forbes”, Ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, ESG Trends, Oesg.pl, RaportCSR.pl, Esg.pl
Partnerzy konferencji i gali: Pałac Mała Wieś x Batida, Studio Cocosound, Czysta Odwaga.

Press

(CP, 24.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.