Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 26, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrósł udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach. Raport Nielsena

W marcu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 2 minuty (fot. Pixabay.com)

W marcu udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów to 9,3 proc., tyle samo, co w lutym – wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.

Telewizja kablowa w marcu 2025 roku miała 34,5 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (wzrost z 33,5 proc. w lutym), a naziemna – 23,1 proc. (23,4 proc. w lutym). Udział telewizji satelitarnej wyniósł 26,6 proc. (spadek z 27 proc.).

Czytaj też: Polsat prowadzi w prime time. TVN ze spadkiem udziału w rynku. Dane Nielsena

Liderem streamingu w marcu był YouTube. Uzyskał 2 proc. udziału (spadek z 2,1 proc. w lutym). Netflix zanotował 1,9 proc. udziału (również spadek z 2,1 proc.).

W marcu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 2 minuty, czyli o 10 minut mniej niż w lutym.

Czytaj też: "Fakty" najdroższe w majowym cenniku TVN. Ceny spotów sięgają niemal 90 tys. złotych

(MNIE, 26.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.