Wzrósł udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach. Raport Nielsena

W marcu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 2 minuty (fot. Pixabay.com)
W marcu udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów to 9,3 proc., tyle samo, co w lutym – wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.
Telewizja kablowa w marcu 2025 roku miała 34,5 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (wzrost z 33,5 proc. w lutym), a naziemna – 23,1 proc. (23,4 proc. w lutym). Udział telewizji satelitarnej wyniósł 26,6 proc. (spadek z 27 proc.).
Czytaj też: Polsat prowadzi w prime time. TVN ze spadkiem udziału w rynku. Dane Nielsena
Liderem streamingu w marcu był YouTube. Uzyskał 2 proc. udziału (spadek z 2,1 proc. w lutym). Netflix zanotował 1,9 proc. udziału (również spadek z 2,1 proc.).
W marcu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 2 minuty, czyli o 10 minut mniej niż w lutym.
Czytaj też: "Fakty" najdroższe w majowym cenniku TVN. Ceny spotów sięgają niemal 90 tys. złotych
(MNIE, 26.04.2025)
