Wzrosły przychody reklamowe "GPC" i "Faktu". Wpływy "SE" spadły o 1/4

Przychody reklamowe "Gazety Polskiej Codziennie" wzrosły o 15 proc. (fot. Paweł Supernak/PAP)
W pierwszym kwartale 2025 roku spośród dzienników ogólnopolskich wpływy z reklam zwiększyły "Gazeta Polska Codziennie" i "Fakt" – wynika z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają indywidualnie udzielanych rabatów.
Największe cennikowe przychody z reklam uzyskała "Gazeta Wyborcza" – 36,6 mln zł (spadek o 7,6 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 roku).
Czytaj też: Tygodniki opinii przygotowują podwójne i droższe wydania na majówkę
Spadek o 13,5 proc. odnotowała "Rzeczpospolita" (Gremi Media), która uzyskała z reklam 24,4 mln zł.
Wpływy reklamowe "Dziennika Gazety Prawnej" (Grupa Infor) spadły nieznacznie – o 2 proc., do 19,7 mln zł.
Niewielki wzrost – o 1,3 proc., do 15,1 mln zł – osiągnął "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska).
"Super Express" (Grupa ZPR Media) ze sprzedaży reklam zebrał 11,9 mln zł, co oznacza spadek o 25,6 proc.
Z kolei przychody z reklam "Gazety Polskiej Codziennie" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) wzrosły o 15 proc., do 11,5 mln zł.
Czytaj też: Tvn24.pl na czele portali telewizyjnych kanałów informacyjnych. Duży wzrost Tvp.info
(JF, 26.04.2025)
