Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: książki

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zakończył się niezależny audyt Legimi. "Bez istotnego wpływu na kwoty"

Legimi opublikowała raport z audytu swojego systemu informatycznego oraz własne stanowisko w sprawie przeprowadzonych działań kontrolnych (graf: PAR)

Spółka Legimi podsumowała i skomentowała wyniki niezależnego audytu, jaki został przeprowadzony po zarzutach o nierzetelnie prowadzone rozliczenia z wydawcami książek. W komentarzu spółka wskazuje, że efekt zaleceń audytu "pozostaje bez istotnego wpływu na kwoty rozliczane z dostawcami treści".

Audyt był prowadzony przez niezależną spółkę audytorską i obejmował zarówno część prawną, jak i technologiczną. Prace rozpoczęły się na początku lutego, a raport z audytu przedstawiono 18 kwietnia.

Liczba dostawców treści rosła mimo doniesień medialnych

Jak napisano w raporcie: "zespół Legimi na bieżąco reagował na zgłaszane uwagi wskazywane w toku prac audytowych, w tym błyskawicznie wprowadzał niektóre poprawki".

Czytaj też: Nie żyje papież Franciszek. "Dobre dziennikarstwo opowiada się po stronie Ewangelii"

Jak podkreśla spółka w swoim stanowisku, mimo doniesień medialnych na temat uchybień Legimi we współpracy z dostawcami treści, liczba tych ostatnich rosła "i trend ten – mimo negatywnego wpływu informacji medialnych na renomę Legimi – nie został zahamowany".

Przed połową października 2024 roku Legimi dystrybuowała publikacje ok. 1,3 tys. dostawców treści, a aktualnie ta liczba wynosi ponad 1,4 tys. dostawców treści. Liczba dostawców zwiększyła się o ponad 130 podmiotów, a umowy z nimi zawarto od drugiej połowy października 2024 roku. Aktualnie z 90 podmiotami grupa Legimi współpracuje z udziałem nowo powołanej spółki Legimi Content, której stworzenie w ramach grupy Legimi ma służyć usprawnieniu tej współpracy, wskutek rosnącej liczby dostawców treści.

"Legimi pozyskała istotną wiedzę, którą zamierza wykorzystać w celu podwyższenia poziomu zabezpieczeń i rozliczalności systemu Legimi. Sugestie i rekomendacje zostaną uwzględnione w najbliższych miesiącach podczas kolejnych prac technologicznych oraz będą uwzględnione w planach rozwoju systemu" – podała spółka.

Oba dokumenty są dostępne publicznie na stronie korporacyjnej spółki.

Czytaj też: Orlen Daniela Obajtka w 2021 roku próbował przejąć "Rzeczpospolitą"

(PAR, 22.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.