Tyskie sponsorem Pol'and'Rock Festival

Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się w dniach 31 lipca - 2 sierpnia (fot. materiały prasowe)
Marka piwa Tyskie została jednym z głównych sponsorów Pol'and'Rock Festival. To powrót do współpracy między festiwalem a marką - ostatni raz Tyskie było obecne na festiwalu w 2008 roku.
Marka promuje współpracę hasłem "Jesteśmy na Ty z Pol'and'Rock Festival". W ramach działań Tyskie planuje limitowane edycje produktów, aktywności oraz strefy na terenie wydarzenia. W jednej z nich, strefie Tyskie 0,0%, uczestnicy imprezy będą mogli sprawdzić poziom alkoholu w organizmie i zadbać o bezpieczny powrót do namiotu, przyczepy czy domu.
Czytaj też: Fotoreporter chce od Republiki 6 tys. zł za zdjęcie wykorzystane bez jego zgody
"Wracamy na Pol’and’Rock, bo widzimy w tym festiwalu coś, co jest nam bardzo bliskie – międzypokoleniową wspólnotę, otwartość i spotkania ponad podziałami' - wyjaśnia w komunikacie Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.
W 2025 roku festiwal odbędzie się na terenie Lotniska Czaplinek-Broczyno w dniach 31 lipca–2 sierpnia
Z marką Tyskie w zakresie działań PR współpracuje agencja Rozgłos.
(KAP, 19.04.2025)
