Canal+ promuje nowy serial "Edukacja XD" na nośnikach reklamy zewnętrznej

Działania reklamowe obejmują aglomeracje warszawską, krakowską, trójmiejską i poznańską (fot. materiały prasowe)
Canal+ kampanią na nośnikach reklamy zewnętrznej wspiera premierę nowego serialu "Edukacja XD", adaptację książki "Edukacja" pisarza tworzącego pod pseudonimem Malcolm XD.
Działania reklamowe obejmują aglomeracje: warszawską, krakowską, trójmiejską i poznańską. W kampanii wykorzystano hasło "Sprzedam Polskę XD", które wraz z pozostałymi sloganami w humorystyczny sposób nawiązuje do głównej osi fabularnej "Edukacji XD", czyli różnych oblicz rodzimego biznesu.
Czytaj też: Teleturniej "The Floor" trafi do weekendowego prime time TVN
Dodatkowo w ramach kampanii na ulicach Warszawy pojawi się żółta Multipla, nawiązująca do serialowego pojazdu, z transparentem "Sprzedam Polskę XD", reklamującym serial.
Canal+ przygotował kampanię razem z Havas Media.
Serial "Edukacja XD" oglądać można od 18 kwietnia w Canal+ Premium i serwisie streamingowym Canal+. W główne role ponownie wcieli się Tomasz Włosok i Michał Balicki. Serial reżyseruje Łukasz Kośmicki, który wraz z Malcolmem XD jest autorem scenariusza na podstawie książki.
"Edukacja XD" jest kontynuacją serialu "Emigracja XD", który miał premierę w 2023 roku.
Czytaj też: Polskie Radio i Netflix z podcastem "Polska sekcja ufologiczna"
(KOZ, 18.04.2025)
