Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Żubra na shortliście Creative Effectiveness Awards Kantara

Kampania PZL jest jedyną polską reklamą, która znalazła się wśród nominowanych (screen: YouTube/Żubr)

Kampania opracowana przez agencję PZL "Jak już wznosić, to najlepiej Żubra" dla marki piwa Żubr znalazła się na shortliście nagrody Kantara - Creative Effectiveness Awards.

Nagrody są podzielone na cztery kategorie: Digital/Social, TV, Print/Outdoor oraz AI. Zwycięzcy zostali wybrani spośród 260 tys. reklam, zbadanych w poprzednim roku w około 80 krajach. Nagrody są przyznawane na podstawie wyniku LINK+, który bierze pod uwagę wskaźniki wydajności kreatywnej i zweryfikowany, przewidywany, krótkoterminowy wzrost sprzedaży. 

Kampania PZL jest jedyną polską reklamą, która znalazła się wśród nominowanych.  

(KAP, 17.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.