TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwisy dla kobiet Wirtualnej Polski pozostają liderem segmentu. Mediapanel

Wyniki za marzec 2025 roku (screen: Mediapanel)

W marcu pond 50 proc. użytkowników zyskał należący do Interii serwis Styl.pl. Liderem w segmencie serwisów dla kobiet pozostaje Wirtualna Polska.

Według danych Mediapanelu za marzec 2025 roku serwisy dla kobiet należące do WP miały 6,94 mln realnych użytkowników (w porównaniu do lutego wzrost o 0,7 proc.). Od stycznia 2025 roku WP nie podlega już audytowi.

Na drugim miejscu w tej kategorii był Onet – 5,99 mln (wzrost o 6,9 proc.), a na trzecim Interia – 4,95 mln (wzrost o 1,5 proc.).

Dalej były:

  • Gazeta.pl (Agora) – z 3,14 mln (wzrost o 0,1 proc.),
  • Polki.pl (Burda Media Polska) – 2,86 mln (wzrost o 11,8 proc.),
  • Ofeminin (RASP) – 2,56 mln (wzrost o 12,6 proc.),
  • Kobieta.pl (Burda Media Polska) – 1,78 mln (wzrost o 14,7 proc.),
  • Styl.pl (Interia) – 1,72 mln (wzrost o 51,3 proc.),
  • Viva.pl (Burda Media Polska) – 1,44 mln (spadek o 3,4 proc.),
  • Zwierciadło.pl – 1,39 mln (spadek o 6,5 proc.).

(PAR, 21.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.