Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: Grupy Allegro, Polsat-Interia i RASP liderami w marcu

Wśród polskich grup w internecie najlepiej w marcu radziły sobie Allegro, Polsat-Interia i RASP (screen: Mediapanel)

W marcu 2025 roku liderami polskiego internetu pod względem liczby realnych użytkowników pozostają Grupa Google i Grupa Meta Platforms. Obie platformy zanotowały niewielki wzrost liczby użytkowników w porównaniu do lutego. Wśród polskich grup pierwsze trzy miejsca zajęły Grupa Allegro, Grupa Polsat Interia i Grupa RASP.

Grupa Allegro przyciągnęła w marcu 21,77 mln realnych użytkowników, notując wzrost w porównaniu do lutego o 0,35 proc. Druga w zestawieniu Grupa Polsat-Interia z 21,19 mln RU zyskała 2,12 proc. Na trzecim miejscu znalazła się Grupa RASP z 20,90 mln RU (wzrost o 1,18 proc.).

W pierwszej dziesiątce znalazły się też Grupa Wirtualna Polska (19,50 mln RU, spadek o 0,07 proc.), Grupa WhatsApp (18,51 mln RU, wzrost o 1,39 proc.), Grupa Whaleco - właściciel Temu (18,11 mln RU, wzrost o 2,19 proc.), Grupa OLX (17,15 mln RU, wzrost o 1,35 proc.) i Grupa Agora (16,82 mln. RU, wzrost o 0,58 proc.).

Czytaj też: Wyniki oglądalności "Kwiatków polskich" Kasi i Markowskiego w TVP Info

W drugiej dziesiątce znalazły się cztery grupy medialne: na 13. miejscu Polska Press Grupa (15,39 mln RU, wzrost o 4,62 proc.), na 18. Grupa TVN WBD (12,66 mln RU, wzrost o 2,39 proc.) i na kolejnych dwóch miejscach: Grupa ZPR Media (12,14 mln RU, spadek o 1,19 proc.) oraz Grupa DGP Infor (12,02 mln RU, spadek o 0,52 proc.).

(PAR, 10.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.