Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Za dwa tygodnie rusza nowy serwis TVN 24+. Zniknie marka TVN 24 Go

TVN 24+ zaoferuje dwa pakiety subskrypcyjne - z reklamami oraz bez reklam (fot. materiały prasowe)

W czwartek 24 kwietnia wystartuje serwis subskrypcyjny TVN 24+, który ma być rozszerzeniem portalu Tvn24.pl. Po sześciu latach znika marka TVN 24 Go.

"Nowa odsłona portalu Tvn24.pl oraz start TVN 24+ są częścią i kolejnym rozdziałem w długofalowej strategii digitalowej TVN" – wyjaśnia w komunikacie Katarzyna Kieli, president & managing director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.

TVN 24+ z treściami TVN 24 Go i artykułami premium

"TVN 24+ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, oferując im bogactwo treści w jednym, łatwo dostępnym ekosystemie. Jednocześnie gwarantując dziennikarstwo najwyższej próby, dostosowane do potrzeb odbiorcy cyfrowego" – dodaje Kieli.

Czytaj też: Business Insider: Michał Sołowow wycofał się z planów zakupu TVN

Użytkownicy znajdą w TVN 24+ zarówno live streamy, formaty wideo, jak i podcasty, artykuły oraz artykuły w wersji audio.

Do serwisu przeniesione zostaną treści TVN 24 Go (TVN 24 i TVN 24 BiS wraz z biblioteką programów) oraz artykuły Premium z Tvn24.pl.

Jak zapowiada TVN Warner Bros. Discovery, TVN 24+ zapewni nowoczesną formę i wygodne funkcjonalności. Materiały mają być łatwo przełączalne pomiędzy audio a wideo, użytkownik będzie mógł dostosowywać prędkość ich odtwarzania, a także kontynuować oglądanie na różnych urządzeniach.

Dwa pakiety subskrypcyjne

Dodatkowo, w ramach pakietu, wszystkie artykuły na portalu Tvn24.pl będzie można zarówno przeczytać, jak i odsłuchać w wersji audio.

Czytaj też: Debata wyborcza Republiki bez Rafała Trzaskowskiego i Magdaleny Biejat

TVN 24+ zaoferuje dwa pakiety subskrypcyjne – z reklamami oraz bez reklam (na razie nie podano ich cen). Migracja subskrybentów TVN24 Go do TVN 24+ odbędzie się bez zmiany ich dotychczasowych umów, automatycznie do pakietu bez reklam. Usługa TVN 24 Go działa od końca maja 2019 roku, obecnie miesięczna subskrypcja kosztuje 15 zł.

Startowi TVN24+ towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery. Kampania obejmuje działania zarówno w mediach własnych, jak i zewnętrznych. Działania obejmą m.in. radio, prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej.

Czytaj też: Wyniki oglądalności "Kwiatków polskich" Kasi i Markowskiego w TVP Info

(KOZ, 09.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.