Grupa RMF po styczniowej podwyżce nie zmienia cen reklam na maj i czerwiec

W Grupie RMF cenniki reklam ustalane są na dwa miesiące (fot. materiały prasowe)
Grupa RMF – po podwyżce wprowadzonej od stycznia – nie zmienia cen reklam na późną wiosnę.
W Grupie RMF cenniki reklam ustalane są na dwa miesiące. Na okres 5 maja – 6 lipca nadawca zdecydował się utrzymać je na dotychczasowym poziomie.
Czytaj też: RMF FM znowu rozszczepia program z lokalnymi reklamami i pogodą
Grupa RMF po raz ostatni podniosła ceny spotów w swoich stacjach i pakietach – średnio o ok. 3 proc. – od 6 stycznia 2025 roku. Również od 6 stycznia więcej trzeba zapłacić za reklamy w Polskim Radiu. Później na podwyżki cen zdecydowały się Grupa Eurozet (od 10 lutego) i Grupa Radiowa Time (od 3 marca).
Według Grupy Agora w 2024 roku wydatki na reklamę radiową były o 3,5 proc. wyższe niż w 2023 roku. Na 2025 rok przewiduje ona wzrost rynku reklamy radiowej w przedziale 3–6 proc.
Czytaj też: Likwidatorka Radia RDC Emilia Benedykcińska nową redaktorką naczelną stacji
(KOZ, 12.04.2025)
