Nowy sezon "Magii nagości. Polska" przyciągał do Zoom TV niemal 100 tys. widzów

W "Magii nagości. Polska", realizowanej na postawie brytyjskiego formatu "Naked Attraction", uczestnicy wybierają na randkę osobę, kierując się wyglądem jej nagiego ciała (fot. materiały prasowe)
Średnio 95 tys. widzów śledziło w naziemnym Zoom TV (Grupa Kino Polska) czwarty sezon "Magii nagości. Polska".
Program nadawano od 28 lutego do 4 kwietnia w piątki o 23. Emitując go, Zoom TV miał średnio 1,64 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 1,15 proc. w komercyjnej 16–59. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 21 marca – 113 tys.
Czytaj też: Łukasz Kadziewicz i Anna Lewandowska nową parą prowadzących "Pytanie na śniadanie" TVP 2
W marcu Zoom TV notował średnio 0,57 proc. udziału w 4+ i 0,54 proc. w 16–59 (te dane z uwzględnieniem widowni poza domem).
Pierwszy sezon "Magii nagości. Polska" (jesienią 2021 roku) oglądało w Zoom TV średnio 229 tys. widzów, drugi (wiosną 2022 roku) – 126 tys., a trzeci (jesienią 2022 roku) – 120 tys.
W "Magii nagości. Polska", realizowanej na postawie brytyjskiego formatu "Naked Attraction", uczestnicy wybierają na randkę osobę, kierując się wyglądem jej nagiego ciała. Program prowadzi influencerka i dziennikarka Julia Oleś, która zastąpiła w tej roli aktorkę Beatę Olgę Kowalską.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Nowy sezon programu Wojciecha Cejrowskiego w naziemnym Puls 2
(MNIE, 12.04.2025)
