Polo TV na czele kanałów muzycznych w grupie ogólnej i komercyjnej 16-59

Nadający naziemnie Polo TV miał średnio 0,33 proc. udziału w grupie ogólnej (screen: Polotv.pl)
W marcu 2025 roku liderem telewizyjnych stacji muzycznych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był Polo TV.
Nadający naziemnie Polo TV (Grupa Polsat Plus) miał średnio 0,33 proc. udziału w grupie ogólnej (spadek z 0,39 proc. w marcu 2024 roku). Druga była naziemna stacja Eska TV (Grupa Polsat Plus), która zanotowała 0,23 proc. udziału (0,25 proc. w marcu 2024 roku).
Czytaj też: Nowy sezon programu Wojciecha Cejrowskiego w naziemnym Puls 2
W czołówce kanałów muzycznych znalazły się także:
- Stars.tv (JBD) – 0,12 proc. (spadek z 0,14 proc.),
- 4fun.tv (Grupa Polsat Plus) – 0,1 proc. (spadek z 0,12 proc.),
- 4fun Kids (Grupa Polsat Plus) – 0,08 proc. (spadek z 0,13 proc.),
- Disco Polo Music (Grupa Polsat Plus) – 0,08 proc. (bez zmian),
- Kino Polska Muzyka (Grupa Kino Polska) – 0,04 proc. (spadek z 0,05 proc.),
- Mixtape (Sandbox Media) – 0,04 proc. (bez zmian),
- Music Box Polska (Music Box Group) – 0,04 proc. (bez zmian),
- 4fun Dance (Grupa Polsat Plus) – 0,03 proc. (spadek z 0,04 proc.)
- i Szlagier.TV (MWE Networks) – 0,03 proc. (nadaje od 8 kwietnia 2024).
W grupie komercyjnej 16-59 prowadził kanał Polo TV – 0,44 proc. udziału (spadek z 0,49 proc.), a dalej były Eska TV – 0,33 proc. (spadek 0,36 proc.) i Stars.tv – 0,19 proc. (spadek z 0,22 proc.).
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem
Czytaj też: Ranking nadawców. W pierwszym kwartale TVP prowadziła w 4+, a TVN WBD – w 16-59
(MNIE, 12.04.2025)
