Kampanie dla VeloBank i TVN Warner Bros. Discovery nagrodzone Sabre Awards
07.04.2025, 06:31

Nagrodzono kampanię "VeloBank Improves Valentine's Day" (Fot. materiały prasowe)
Kampanie VeloBanku i Zoom bsc oraz SEC Newgate CEE i TVN Warner Bros. Discovery nagrodzono w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży PR i komunikacji marketingowej Sabre Awards EMEA.
Kampanię "VeloBank Improves Valentine's Day" – promującą produkty banku w czasie walentynek – nagrodzono statuetką The Sabre Award for Superior Achievement in Research and Planning.
Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2024 rozstrzygnięty. Wybrano najlepszych w pięciu kategoriach
Z kolei regionalne wyróżnienie trafiło do SEC Newgate CEE i TVN Warner Bros. Discovery za kampanię "Saving Free Media in Poland".
(MS, KOZ, 07.04.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
