Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agata Komuda w zespole SkyShowtime

Agata Komuda od 2013 roku pracowała dla kanałów AXN w Polsce (fot. materiały prasowe)

Agata Komuda została head of partner marketing platformy streamingowej SkyShowtime na region Europy Środkowo-Wschodniej.

To nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy. Pracę rozpoczęła z początkiem kwietnia. Agata Komuda odpowiada za opracowywanie i wdrażanie strategii działań partnerskich w regionie, przygotowywanie i realizację aktywacji B2B, mających na celu zwiększenie świadomości marki, oraz akwizycję nowych klientów platformy.

Komuda od 2013 roku pracowała dla kanałów AXN w Polsce, ostatnio w roli marketing directora w Antenna Entertainment, a wcześniej w Sony Pictures Entertainment. Związana była również z Fox International Channels i Telewizją Polską.

Platforma SkyShowtime to wspólne przedsięwzięcie amerykańskich koncernów Comcast i Paramount. W Polsce zadebiutowała w lutym 2023 roku.

(KOZ, 04.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.