W lutym reklama zewnętrzna dotarła do ponad 29 mln Polaków. AMS liderem rynku

Biorąc pod uwagę zasięg, reklama zewnętrzna (z wynikiem 89,35 proc.) jest w Mediapanelu za telewizją (99,97 proc.), radiem (98,35 proc.) i internetem (90,78 proc.) (fot. materiały prasowe)
W lutym br. zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,35 proc., a liczba użytkowników 29,2 mln – wynika z zestawienia Mediapanel Gemiusa. W styczniu br. zasięg reklamy outdoor był odrobinę większy (89,73 proc.), a liczba użytkowników na podobnym poziomie. Liderem rynku pozostaje AMS.
Zasięg tradycyjnych nośników OOH (w populacji 7-75 lat) wyniósł 70,83 proc., a cyfrowych 87 proc. W styczniu br. było to odpowiednio 70,02 proc. i 87,27 proc.
Czytaj też: Outdoor 2025. Stabilny wzrost, dalsza cyfryzacja i rosnąca efektywność reklamy zewnętrznej
Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej w obu miesiącach była na takim samym poziomie – 29,2 mln (15,1 mln mężczyźni i 14,1 mln kobiety).
Liderem rynku pozostaje AMS z liczbą 28,9 mln użytkowników i zasięgiem na poziomie 88,45 proc. (w styczniu wynik ten wynosił 28,8 mln użytkowników, a zasięg 88,10 proc.).
Wiceliderem został Clear Channel Poland. Jej zasięg wynosił w lutym 53,94 proc., a liczba realnych użytkowników – 17,6 mln. W styczniu br. zasięg Clear Channel Poland wyniósł 53,45 proc., a liczba realnych użytkowników 17,47 mln.
Czytaj też: Koszty influencer marketingu w 2025 roku. Kluczowy element strategii marek
Na trzecim miejscu jest Jet Line z 13,1 mln użytkowników i zasięgiem 40,12 proc. w lutym, zwiększając liczbę użytkowników z 12,73 mln w styczniu i zasięg z 38,9 proc.
Czwarte miejsce należy do Synergic – z 5,4 mln użytkowników i zasięgiem 16,39 proc. W styczniu firma odnotowała 5,36 mln użytkowników i zasięg na poziomie 16,41 proc.
Na piątym miejscu znalazło się Warexpo z 4,2 mln użytkowników i 13 proc. zasięgiem, które od stycznia zwiększyło liczbę użytkowników z 3,72 mln, a zasięg z 11,40 proc.
Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2024 rozstrzygnięty. Wybrano najlepszych w pięciu kategoriach
(MS, 06.04.2025)
