Michał Sierakowski w Archicom objął stanowisko head of operational marketing

Z branżą marketingową Michał Sierakowski jest związany od 19 lat (fot. materiały prasowe)
Michał Sierakowski objął stanowisko head of operational marketing w należącej do Echo Investments spółce deweloperskiej Archicom.
Sierakowski jest związany z komunikacją marketingową od 19 lat. Zaczynał w agencjach mediowych, pracując m.in. w Mediacomie, Hypermedia Isobar i Starcomie. W 2014 roku dołączył do Google jako senior account manager.
Czytaj też: Tomasz Machała obejmuje rolę CEO Justtag Group. Zastąpił Tomasza Chłodeckiego
W następnych latach związał się z branżą deweloperską. W latach 2016-2019 był country digital marketing managerem Unibail-Rodamco-Westfield, po czym dołączył do EPP. Początkowo pracował tam jako digital marketing director, a przez ostatnie osiem miesięcy jako loyalty & customer data director.
W nowej firmie odpowiada za kreowanie wizerunku marki i budowanie strategii marketingowych.
Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2024 rozstrzygnięty. Wybrano najlepszych w pięciu kategoriach
(KAP, 02.04.2025)
