Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W marcu Polsat był liderem rynku w grupie ogólnej 4+, a TVN w komercyjnej 16-59

W grupie ogólnej 4+ Polsat miał średnio 7,10 proc. udziału w rynku (fot. Lech Muszyński/PAP)

W marcu 2025 roku Polsat miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN.

W grupie ogólnej 4+ Polsat zanotował średnio 7,10 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 6,86 proc. w marcu 2024 roku. TVP 1 miał z kolei 7,06 proc. (6,90 proc. rok wcześniej), TVN – 6,62 proc. (spadek z 7,47 proc.), a TVP 2 – 6,35 proc. (spadek z 6,88 proc.).

Czytaj też: Radio Profeto przestało nadawać. Jego nadawca musi zwrócić ponad 66 mln zł dotacji

Naziemna Republika odnotowała 5,72 proc. udziału (wzrost z 2,94 proc.), a kablowo-satelitarny TVN 24 – 5,40 proc. (spadek z 6,21 proc.).

W pierwszej dziesiątce znalazły się również:

  • TV Puls – 3,55 proc. (wzrost z 3,06 proc.),
  • TVN Siedem – 3,10 proc. (spadek 3,21 proc.),
  • TV 4 – 3,06 proc. (wzrost z 2,81 proc.)
  • i TTV – 1,89 proc. (spadek z 2,10 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 liderem oglądalności był TVN. Jego udział spadł z 8,70 proc. do 7,78 proc., a Polsat miał 7,59 proc. (wzrost z 7,29 proc.). Udział TVP 2 wyniósł 4,82 proc. (spadek z 5,33 proc.), a TVP 1 – 4,74 proc. (spadek z 4,96 proc.).

Czytaj też: Marek Balawajder, Wiktor Świetlik i Karolina Pajączkowska z porannym programem w Super Express TV

Dalej uplasowały się:

  • TV Puls – 4,27 proc. (wzrost z 3,75 proc.),
  • TVN Siedem – 3,77 proc. (spadek z 3,95 proc.),
  • TVN 24 – 3,64 proc. (spadek z 3,99 proc.),
  • TV 4 – 3,18 proc. (wzrost z 2,96 proc.),
  • Republika – 3,11 proc. (wzrost z 1,68 proc.)
  • i TTV – 2,60 proc. (spadek z 2,91 proc.).

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem

Czytaj też: Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24. Karnowski ujawnia koszty wyprawy do USA

(MNIE, 02.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.