Serial "Miłość za wszelką cenę" ogląda w TV 4 średnio 140 tys. widzów

Produkcja jest przedstawiana przez stację jako interaktywny serial rozrywkowy, będący połączeniem serialu fabularnego, bikini reality i gry z nagrodami dla widzów (screen: Tv4.pl)
Drugi sezon serialu rozrywkowego "Miłość za wszelką cenę" ogląda w naziemnym TV 4 (Grupa Polsat Plus) średnio 140 tys. widzów.
Nowa seria jest nadawana od 3 marca od poniedziałku do czwartku ok. 22.35, czyli ok. godzinę później niż pierwsza, która była emitowana jesienią w dni powszednie o 21.30.
Połączenie serialu, bikini reality i gry z nagrodami
Z danych uwzględniających też widownię poza domem wynika, że emitując serial, Czwórka osiąga średnio 2,03 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 2,46 proc. w komercyjnej 16-59. Dotychczas najwięcej widzów miał odcinek z 20 marca – 185 tys. (dane do 26 marca).
Czytaj też: Reaktywowany "Must be the music" przyciąga do Polsatu niemal 1 mln widzów
Cały pierwszy sezon oglądało średnio 213 tys. widzów. Najwięcej oglądających przyciągnął wtedy ostatni odcinek "Miłości za wszelką cenę" – 321 tys. (te dane bez widowni poza domem).
W lutym 2025 roku stacja miała średnio 2,69 proc. udziału w 4+ i 2,87 proc. w komercyjnej 16-59.
Produkcja jest przedstawiana przez TV 4 jako interaktywny serial rozrywkowy, będący połączeniem serialu fabularnego, bikini reality i gry z nagrodami dla widzów.
"Miłość za wszelką cenę" produkuje Polot Media.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Właściciel kliniki medycyny estetycznej miał szkodzić pacjentom. TVN zapewnia, że już z nim nie współpracuje
(MNIE, 05.04.2025)
