Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żabka wykorzystuje dawne logo w kampanii z Julią Żugaj. Inspiracja latami 90.

Kolekcja promowana jest w digitalu (fot. materiały prasowe)

Sieć sklepów Żabka przygotowała dla swoich klientów limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów inspirowanych latami 90. Będą one dostępne w internetowym konkursie.

Za stworzenie kolekcji odpowiada Justyna Tasak, projektantka, graficzka i malarka. Stylistyka kolekcji Żabka CREW przywołuje klimat lat 90.

Czytaj też: Grupa Agora ma nowy logotyp. "Odpowiedź na wieloletnią ewolucję firmy"

Wszystkie elementy utrzymane są w czarno-zielonych kolorach z logo Żabki z 1998 roku. Kolekcję promują popularni w mediach społecznościowych twórcy, wśród nich Julia Żugaj.

Aby wygrać limitowany zestaw, należy do 7 kwietnia wejść na stronę Żabki i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Kolekcja promowana jest w digitalu, social mediach sieci oraz na profilach influencerów współpracujących z marką.

Czytaj też: Meta wycofuje skargę w sprawie Rafała Brzoski i Omeny Mensah. Chodziło o deepfake'i

(KAP, 25.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.