Trzy awanse w agencji El Padre. Aleksandra Frączek, Patrycja Józwik, Michał Lisiewicz

Michał Lisiewicz, Aleksandra Frączek i Patrycja Józwik awansowali w El Padre (fot. materiały prasowe)
W El Padre Aleksandra Frączek awansowała na stanowisko senior event manager, a Patrycja Józwik i Michał Lisiewicz objęli stanowiska event manager.
Frączek awansował po dwóch latach pracy na stanowisku event manager. W swojej karierze realizowała projekty na Expo 2020 w Dubaju, festiwale: Open'er i Kraków Live Festival oraz pokazy mody w Polsce i Mediolanie. Organizowała też wydarzenia dla takich firm, jak McDonald's Polska, Radio Zet czy ING Hubs Poland.
Czytaj też: Agencja MullenLowe Warsaw powołuje zespół software & AI development
Patrycja Józwik, po półtora roku pracy w firmie, awansowała ze stanowiska junior event manager. Zajmuje się się kluczowymi klientami, takimi jak Rossmann Polska, Orlen i Tymbark.
Michał Lisiewicz awansował również po półtora roku pracy. Zajmuje się takimi klientami, jak McDonald's Polska, Orlen czy Rossmann Polska.
Czytaj też: Outdoor 2025. Stabilny wzrost, dalsza cyfryzacja i rosnąca efektywność reklamy zewnętrznej
(AMS, 24.03.2025)
