Publicis Warsaw przygotował grę w PDF dla Fundacji K.I.D.S.

Gra jest dostępna na stronie Kids.org.pl (fot. materiały prasowe)
Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland), strategiczny partner Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, przygotowała grę w PDF stylizowaną na arkusz PIT.
Gra jest częścią kampanii pod hasłem "Rozlicz ból", która zwraca uwagę na codzienny ból dzieci chorych na raka.
Gra jest dostępna na stronie Kids.org.pl. Polega na odbijaniu piłki "paletką", która usuwa z ekranu części PIT-u i odsłania zdjęcie uśmiechniętego dziecka.
Autorem akcji, konceptu kreatywnego stworzenia gry w formularzu PIT w PDF oraz kreacji jest agencja Publicis Warsaw, która wspiera Fundację K.I.D.S. od początku działalności. Za realizację od powiada Krzysztof Grudziński.
Aby dotrzeć do większej liczby odbiorców, firma Panowie Programiści wsparła projekt, tworząc wersję gry w przeglądarce imitującą grę w PDF. Dzięki wdrożonemu systemowi middleware każdy użytkownik otrzyma odpowiednią wersję gry – przeglądarkową lub PDF – dostosowaną do swojego urządzenia.
Działania z zakresu Google Ads prowadzi firma mediowa MBridge – Marketing Experts. W kampanię zaangażowane są również inne agencje należące do grupy Publicis: MSL odpowiada za komunikację, a PMX – performance marketing i digital OOH.
(KAP, 21.03.2025)
