Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Truskavka z 9,4 mln zł obrotu w 2024. Najlepszy rok w historii

Truskavka często eksperymentuje z nowymi technologiami

Dom produkcyjny Truskavka zamknął 2024 rok przychodami na poziomie 9,4 mln zł netto, co oznacza wzrost o 125 proc. w stosunku do 2023 roku. Liczba dni zdjęciowych wyniosła 46. Firma nie ujawniła zysku.

- To był zdecydowanie najlepszy rok w historii naszej firmy, biorąc pod uwagę liczbę zrealizowanych produkcji oraz zdobytych klientów, ale przede wszystkim jeśli chodzi o jakość i wartość tych produkcji - powiedziała Kamila Boruc-Adamska, współwłaścicielka firmy.

Grono stałych klientów, jak L'Oréal Paris, Maybelline, Vichy, Topestetic czy Wojas powiększyło się o nowe realizacje dla Sony Polska, Żołądkowej Gorzkiej, Samsunga, Grant's, Douglas, Oshee, Adidas, Health Labs Care, LPP, Bionorica czy Mieszko.

Największe zrealizowane projekty w 2024 roku to: Sony feat. White 2115 - Ult Power Sound "For The Music" oraz Grant's feat. Otsochodzi - "Ekipa na Życie".

Truskavka często eksperymentuje z nowymi technologiami. W ub.r. wyprodukowała kampanię "Douglas Collection Mini Maxi" z wirtualną influencerką Meta Queen ze wsparciem AI. Rok wcześniej Truskavka wraz z Platige Image wyprodukowały pierwsze w Polsce filmy w trendzie FOOH dla Maybelline NY PL.

Studio produkcyjne realizowało również kilka kampanii społecznych i projektów niekomercyjnych. Jednym z nich był film "Baby You" dla Fundacji Przekrój w reżyserii Macieja Zdrojewskiego. To także kontynuacja współpracy z Fundacją "Dajemy Dzieciom Siłę" i wsparcie promocji audiobooka charytatywnego o Jasiu Skorobohatym autorstwa Wojciecha Babloka na rzecz Fundacji Happy Kids. To również produkcja kampanii edukacyjnej "Przestaw się na eko - szukaj Euro Liścia" w reżyserii Alka Kropidłowskiego.

Zespół Truskavki liczy obecnie 7 osób, a współwłaścicielami studia są Kamila Boruc-Adamska i Bartosz Gil.

(MS, 20.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.