Truskavka z 9,4 mln zł obrotu w 2024. Najlepszy rok w historii

Truskavka często eksperymentuje z nowymi technologiami
Dom produkcyjny Truskavka zamknął 2024 rok przychodami na poziomie 9,4 mln zł netto, co oznacza wzrost o 125 proc. w stosunku do 2023 roku. Liczba dni zdjęciowych wyniosła 46. Firma nie ujawniła zysku.
- To był zdecydowanie najlepszy rok w historii naszej firmy, biorąc pod uwagę liczbę zrealizowanych produkcji oraz zdobytych klientów, ale przede wszystkim jeśli chodzi o jakość i wartość tych produkcji - powiedziała Kamila Boruc-Adamska, współwłaścicielka firmy.
Grono stałych klientów, jak L'Oréal Paris, Maybelline, Vichy, Topestetic czy Wojas powiększyło się o nowe realizacje dla Sony Polska, Żołądkowej Gorzkiej, Samsunga, Grant's, Douglas, Oshee, Adidas, Health Labs Care, LPP, Bionorica czy Mieszko.
Największe zrealizowane projekty w 2024 roku to: Sony feat. White 2115 - Ult Power Sound "For The Music" oraz Grant's feat. Otsochodzi - "Ekipa na Życie".
Truskavka często eksperymentuje z nowymi technologiami. W ub.r. wyprodukowała kampanię "Douglas Collection Mini Maxi" z wirtualną influencerką Meta Queen ze wsparciem AI. Rok wcześniej Truskavka wraz z Platige Image wyprodukowały pierwsze w Polsce filmy w trendzie FOOH dla Maybelline NY PL.
Studio produkcyjne realizowało również kilka kampanii społecznych i projektów niekomercyjnych. Jednym z nich był film "Baby You" dla Fundacji Przekrój w reżyserii Macieja Zdrojewskiego. To także kontynuacja współpracy z Fundacją "Dajemy Dzieciom Siłę" i wsparcie promocji audiobooka charytatywnego o Jasiu Skorobohatym autorstwa Wojciecha Babloka na rzecz Fundacji Happy Kids. To również produkcja kampanii edukacyjnej "Przestaw się na eko - szukaj Euro Liścia" w reżyserii Alka Kropidłowskiego.
Zespół Truskavki liczy obecnie 7 osób, a współwłaścicielami studia są Kamila Boruc-Adamska i Bartosz Gil.
(MS, 20.03.2025)
