Wśród największych serwisów plotkarskich w lutym zyskał tylko Pudelek. Mediapanel

Pudelek był trzeci w zestawieniu – serwis miał 4,14 mln użytkowników, a średni czas spędzany przez użytkowników na stronie wyniósł 18 minut i 58 sekund (screen: Pudelek.pl)
W lutym 2025 roku liderem serwisów plotkarskich był Pomponik (Grupa Polsat-Interia), który miał 5,56 mln realnych użytkowników (w porównaniu ze styczniem spadek o 10,2 proc.). Jego udział w rynku wyniósł 18,7 proc., a średni czas spędzany przez użytkowników na stronie (ATS) to 10 minut i 28 sekund.
Na drugim miejscu w lutym była Plejada (RAS Polska) z wynikiem 5,29 mln użytkowników (spadek o 8,9 proc. wobec stycznia). Jej udział w rynku wyniósł 17,8 proc., a ATS – 8 minut i 46 sekund.
Czytaj też: WP po wycofaniu się z audytu Mediapanelu ma gorsze wyniki. "Metodologia jest transparentna"
Trzeci był Pudelek (Grupa WP) – 4,14 mln użytkowników (wzrost o 1,9 proc.), a ATS wyniósł 18 minut i 58 sekund.
Dalej były:
- Świat Gwiazd (Iberion) – 4,09 mln użytkowników (spadek o 14,4 proc.),
- serwis plotkarski "Faktu" – 3,88 mln (spadek o 13 proc.),
- Plotek (Agora) – 3,84 mln (spadek o 0,9 proc.),
- Jastrząb Post (Grupa WP) – 3,11 mln (spadek o 2,1 proc.),
- Party (Burda Media Polska) – 2,29 mln (spadek o 3,4 proc.),
- o2 (Grupa WP) – 2 mln (spadek o 25 proc.),
- plotkarski serwis "Super Expressu" – 1,83 mln (spadek o 4,3 proc.).

W lutym największe spadki w grupie największych serwisów plotkarskich odnotowały O2 i Świat Gwiazd (screen: Mediapanel)
Czytaj też: MTV Polska nie pokaże nowego "Warsaw Shore. Ekipa z Warszawy". Powodem śmierć uczestnika
(PAR, 23.03.2025)
