Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix z reklamami rośnie coraz szybciej. 10 mld dol. przychodów do 2030 roku

Pod koniec 2024 r. szacowano, że globalna liczba abonentów poziomu reklam Netflixa wzrosła rok do roku o 11 proc. do 33 mln (fot. Unsplash.com/Thibault Penin)

Według firmy badawczej MoffettNathanson Research, rozwój wersji platformy Netflix z reklamami nastąpi znacznie szybciej niż oczekiwano. Łączne przychody w całym 2027 roku, z wpływów reklam i opłat za subskrypcje, powinny wzrosnąć do ok. 6 mld dol. W roku 2030 już do prawie 10 mld dol.

W USA i Kanadzie – na rynku największym dla Netflixa – szacuje się, że przychody z wersji serwisu z reklamami w 2025 roku wyniosą 2,3 mld dol., od 24,4 mln klientów.

Czytaj też: Netflix liderem serwisów streamingowych, Max przed Prime Video i Disney+

Pod koniec 2024 r. szacowano, że globalna liczba abonentów wersji z reklamami wzrosła rok do roku o 11 proc. do 33 mln, z 301,6 mln wszystkich subskrypcji na całym świecie. Przewiduje się, że liczba subskrypcji z reklamami wzrośnie do 76,5 mln w 2027 r. i 100 mln w 2030.

Od tego roku ceny Netflixa w USA i Kanadzie ponownie wzrosły w przypadku dwóch głównych planów subskrypcji bez reklam – 24,99 USD miesięcznie za "Premium" (wcześniej 22,99 dol.) i 17,99 dol. miesięcznie za "Standard" (15,49 dol.).

Czytaj też: Conan O'Brien ponownie poprowadzi ceremonię wręczania Oscarów

(MAC, 18.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.