Katowice zapłacą 160 tys. zł za promocję na festiwalu Dawida Podsiadły

Festiwal Zorza to nowy projekt Dawida Podsiadły screen: YouTube/Dawid Podsiadło)
Miasto Katowice wyda 160 tys. zł na działania promocyjne w związku z odbywającym się koncertem realizowanym w ramach festiwalu muzycznego Zorza z udziałem Dawida Podsiadły.
Festiwal Zorza odwiedzi sześć miast: Poznań, Wrocław, Warszawę, Kraków, Gdańsk i Katowice. Jego partnerami, poza T-Mobile (mecenas tytularny), są Allegro (mecenas) i Credit Agricole (partner finansowy) - bank od 2018 roku jest partnerem strategicznym wszystkich tras koncertowych Dawida Podsiadły, a artysta występuje w jego reklamach.
W ramach wykupionego pakietu świadczeń miasto zapewniło sobie m.in. ekspozycje swojego logo oraz wzmiankę na wszystkich materiałach graficznych i promocyjnych, zrealizowanie eventu bądź live sesji lub teledysku w wybranej przestrzeni albo instytucji kultury miasta, możliwość zaangażowania lokalnych liderów opinii i twórców w promocję wydarzenia. Miasto otrzyma 200 biletów.
Organizatorem festiwalu jest spółka Miranda. Katowicka odsłona festiwalu odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia na lotnisku Muchowiec.
(KAP, 16.03.2025)
