Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katowice zapłacą 160 tys. zł za promocję na festiwalu Dawida Podsiadły

Festiwal Zorza to nowy projekt Dawida Podsiadły screen: YouTube/Dawid Podsiadło)

Miasto Katowice wyda 160 tys. zł na działania promocyjne w związku z odbywającym się koncertem realizowanym w ramach festiwalu muzycznego Zorza z udziałem Dawida Podsiadły.

Festiwal Zorza odwiedzi sześć miast: Poznań, Wrocław, Warszawę, Kraków, Gdańsk i Katowice. Jego partnerami, poza T-Mobile (mecenas tytularny), są Allegro (mecenas) i Credit Agricole (partner finansowy) - bank od 2018 roku jest partnerem strategicznym wszystkich tras koncertowych Dawida Podsiadły, a artysta występuje w jego reklamach.

W ramach wykupionego pakietu świadczeń miasto zapewniło sobie m.in. ekspozycje swojego logo oraz wzmiankę na wszystkich materiałach graficznych i promocyjnych, zrealizowanie eventu bądź live sesji lub teledysku w wybranej przestrzeni albo instytucji kultury miasta, możliwość zaangażowania lokalnych liderów opinii i twórców w promocję wydarzenia. Miasto otrzyma 200 biletów. 

Organizatorem festiwalu jest spółka Miranda. Katowicka odsłona festiwalu odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia na lotnisku Muchowiec.

(KAP, 16.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.