Widownia "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler rośnie z odcinka na odcinek

TVN, emitując program Magdy Gessler, ma 10,38 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej 16-49 (fot. Tomasz Urbanek/TVN)
30. sezon programu Magdy Gessler "Kuchenne rewolucje" ogląda w TVN średnio 975 tys. widzów. To o 43 tys. mniej pozycja gromadziła na początku ramówki wiosennej rok temu.
Nowy sezon programu Magdy Gessler nadawany jest od 27 lutego w czwartki o 20.50 (wcześniej "Kuchenne rewolucje" nadawano ok. 21.30). Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 872 tys. widzów, drugi - 905 tys., a trzeci - 1,15 mln widzów.
TVN, emitując "Kuchenne rewolucje", notuje średnio 8,56 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział stacji wynosi 10,38 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 10,18 proc.
W paśmie "Kuchennych rewolucji" (20.50-21.53) TVN jest wiceliderem rynku w grupie 4+ notując 8,02 proc. udziału i przegrywa tylko z TVP 1 (9,25 proc.). TVN prowadzi w grupach 16-49 (9,94 proc.) i 20-54 (9,69 proc.).
Rok do roku TVN w tym paśmie zanotował spadek udziału w 4+ (z 8,56 proc. do 8,02 proc.), ale wzrost w 16-49 (z 9,56 proc. do 9,94 proc.) i 20-54 (z 9,14 proc. do 9,69 proc.).
Wiosną 2024 roku "Kuchenne rewolucje" po trzech tygodniach emisji gromadziły średnio 1,02 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 14.03.2025)
