Małgorzata Potorska dyrektorką zarządzającą IQ Marketing

Małgorzata Potorska obejmuje stanowisko dyrektorki zarządzającej IQ Marketing (fot. materiały prasowe)
Po ponad 17 latach pracy w spółkach grupy Red8, zakupionych w 2018 roku przez koncern Dentsu, Małgorzata Potorska objęła stanowisko dyrektorki zarządzającej IQ Marketing.
Potorska odpowiada za strategię, rozwój firmy, umocnienie jej pozycji na rynku i relacje biznesowe.
Pracując w Dentsu Polska, Małgorzata Potorska początkowo pełniła rolę client service director, odpowiadając za utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami agencji. W 2022 roku objęła stanowisko activations client partner i stała się odpowiedzialna za prowadzenie zespołu aktywacyjnego oraz rozwój biznesu w tym obszarze. Współpracowała z takimi markami, jak: Bacardi - Martini, Stock, Carlsberg, BMW, Porsche, Veka Polska.
Potorska zastąpiła na stanowisku Katarzynę Chodacką, która na początku 2025 roku objęła stanowisko dyrektorki strategiczno-operacyjnej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
(AMS, 13.03.2025)
