Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AD WO/MAN z dwoma jury - AD Marketera Roku i Dyrektora Komunikacji Roku

Dziś do godz. 23.59 można zgłaszać kandydatki i kandydatów do tytułu AD Marketer Roku 2024

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN - oprócz tradycyjnych nagród w plebiscycie na najlepszych profesjonalistów w branży - po raz siódmy zostanie nagrodzony AD Marketer Roku, a po raz pierwszy Dyrektorka/Dyrektor Komunikacji Roku. 

AD Marketer Roku to wyróżnienie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.

Laureat/ka zostanie wyłoniony/a w dwóch etapach. W pierwszym firmy uprawnione do głosowania w konkursie AD WO/MAN (agencje reklamowe i mediowe, agencje PR, studia produkcyjne i postprodukcyjne oraz studia dźwiękowe) wskazują osoby zasługujące ich zdaniem na tytuł. Ostateczną decyzję o nominowanych oraz o laureacie/tce podejmie jury.

AD Marketera Roku 2024 wyłoni jury, w skład którego wchodzą:

• Krzysztof Mocek – CEO Dentsu Creative CEE
• Marcin Gaworski – prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
• Elżbieta Gorajewska – dyrektorka Polskiej Organizacji Reklamowej - local WFA, consultant, media & advertising research expert, mentor
• Jerzy Minorczyk – dyrektor generalny IAA Polska
• Weronika Mirowska – dyrektorka wydawnicza "Press" - przewodnicząca jury
• Marcin Pery – prezes Gemius SA
• Arleta Robinson – prezeska zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.

Tegoroczny konkurs AD WO/MAN po raz pierwszy wskaże też Dyrektorkę/Dyrektora Komunikacji Roku. Tytuł zostanie przyznany osobie kreatywnej, odważnej i skutecznej, której działania w zakresie komunikacji marki są odpowiedzialne, etyczne i godne naśladowania. Osobie, która odniosła spektakularny sukces w ramach tych działań dzięki efektywnym strategiom przygotowanym we współpracy z agencjami public relations, mediowymi oraz mediami.

W etapie pierwszym do wskazania najlepszych spośród siebie zaproszeni zostali szefowie komunikacji 500 marek, które znalazły się w najnowszym zestawieniu "TOP Marka" realizowanym przez magazyn "Press". Ekspertki i eksperci mogli wskazać od jednego do trzech nazwisk wraz z uzasadnieniem wyboru.

Wszystkie głosy zostały zliczone, a osoby z największą liczbą głosów przeszły do drugiego etapu. W nim kandydatów i kandydatki do finału wybierze jury.

Dyrektora/kę Komunikacji Roku 2024 wyłoni jury, w skład którego wchodzą:

• Sebastian Bykowski – wiceprezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów
• Weronika Mirowska – dyrektorka wydawnicza "Press" – przewodnicząca jury
• Bartłomiej Rajchert – prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations
• Agata Zeman – wiceprezeska zarządu Związku Firm Public Relations.

7 marca jest ostatnim dniem, kiedy można głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia tytułu AD WO/MAN 2024, wypełniając formularz na stronie: Adwoman.press.pl/glosowanie.

Laureatów poznamy podczas uroczystej gali 1 kwietnia w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

***
Organizator: "Press"
Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje reklamowe: Mastercard
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partner kategorii AD Marketer: Dentsu
Partnerzy gali: British American Tobacco, Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Patroni medialni: Marketer+, PRoto

(07.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.