AD WO/MAN z dwoma jury - AD Marketera Roku i Dyrektora Komunikacji Roku

Dziś do godz. 23.59 można zgłaszać kandydatki i kandydatów do tytułu AD Marketer Roku 2024
Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN - oprócz tradycyjnych nagród w plebiscycie na najlepszych profesjonalistów w branży - po raz siódmy zostanie nagrodzony AD Marketer Roku, a po raz pierwszy Dyrektorka/Dyrektor Komunikacji Roku.
AD Marketer Roku to wyróżnienie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.
Laureat/ka zostanie wyłoniony/a w dwóch etapach. W pierwszym firmy uprawnione do głosowania w konkursie AD WO/MAN (agencje reklamowe i mediowe, agencje PR, studia produkcyjne i postprodukcyjne oraz studia dźwiękowe) wskazują osoby zasługujące ich zdaniem na tytuł. Ostateczną decyzję o nominowanych oraz o laureacie/tce podejmie jury.
AD Marketera Roku 2024 wyłoni jury, w skład którego wchodzą:
• Krzysztof Mocek – CEO Dentsu Creative CEE
• Marcin Gaworski – prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
• Elżbieta Gorajewska – dyrektorka Polskiej Organizacji Reklamowej - local WFA, consultant, media & advertising research expert, mentor
• Jerzy Minorczyk – dyrektor generalny IAA Polska
• Weronika Mirowska – dyrektorka wydawnicza "Press" - przewodnicząca jury
• Marcin Pery – prezes Gemius SA
• Arleta Robinson – prezeska zarządu Stowarzyszenia Producentów Reklamowych.
Tegoroczny konkurs AD WO/MAN po raz pierwszy wskaże też Dyrektorkę/Dyrektora Komunikacji Roku. Tytuł zostanie przyznany osobie kreatywnej, odważnej i skutecznej, której działania w zakresie komunikacji marki są odpowiedzialne, etyczne i godne naśladowania. Osobie, która odniosła spektakularny sukces w ramach tych działań dzięki efektywnym strategiom przygotowanym we współpracy z agencjami public relations, mediowymi oraz mediami.
W etapie pierwszym do wskazania najlepszych spośród siebie zaproszeni zostali szefowie komunikacji 500 marek, które znalazły się w najnowszym zestawieniu "TOP Marka" realizowanym przez magazyn "Press". Ekspertki i eksperci mogli wskazać od jednego do trzech nazwisk wraz z uzasadnieniem wyboru.
Wszystkie głosy zostały zliczone, a osoby z największą liczbą głosów przeszły do drugiego etapu. W nim kandydatów i kandydatki do finału wybierze jury.
Dyrektora/kę Komunikacji Roku 2024 wyłoni jury, w skład którego wchodzą:
• Sebastian Bykowski – wiceprezes zarządu Instytutu Monitorowania Mediów
• Weronika Mirowska – dyrektorka wydawnicza "Press" – przewodnicząca jury
• Bartłomiej Rajchert – prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations
• Agata Zeman – wiceprezeska zarządu Związku Firm Public Relations.
7 marca jest ostatnim dniem, kiedy można głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia tytułu AD WO/MAN 2024, wypełniając formularz na stronie: Adwoman.press.pl/glosowanie.
Laureatów poznamy podczas uroczystej gali 1 kwietnia w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.
***
Organizator: "Press"
Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje reklamowe: Mastercard
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partner kategorii AD Marketer: Dentsu
Partnerzy gali: British American Tobacco, Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Patroni medialni: Marketer+, PRoto
(07.03.2025)
