"Vogue" liderem wśród magazynów w cennikowych wpływach reklamowych w 2024 roku

Cennikowe wpływy reklamowe "Vogue" były o 10,7 proc. wyższe niż rok wcześniej (fot. materiały prasowe)
W 2024 roku wśród magazynów największe cennikowe wpływy z reklam uzyskał miesięcznik "Vogue".
Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że przychody reklamowe "Vogue" (Visteria) wyniosły 854,2 mln zł i były o 10,7 proc. wyższe niż w 2023 roku.
Miesięcznik "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) cennikowo uzyskał z reklam 469,6 mln zł (o 10,2 proc. więcej niż rok wcześniej). Trzeci w zestawieniu jest tygodnik "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer), który zebrał 282,1 mln zł (wzrost o 4,6 proc.).
W pierwszej dziesiątce magazynów o największych wpływach z reklam znalazły się również: dwutygodnik "Viva" (Burda Media Polska) - 270,7 mln zł (wzrost o 26,3 proc.) i miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) - 238,2 mln zł (wzrost o 32,3 proc.).
(KOZ, 21.02.2025)
