Startuje głosowanie w plebiscycie AD WO/MAN Roku 2024

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR
Do 7 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród AD WO/MAN oraz wskazywać kandydatów do tytułu AD Marketer. To już trzynasta edycja tego konkursu.
Kandydatów na short listy w każdej z pięciu kategorii wskazało ponadstuosobowe grono ekspertów, a spośród tych wskazań nominowanych wyłoniła redakcja magazynu "Press".
Od 17 do 21 lutego na profilu Press.pl i w social mediach laureaci poprzedniej edycji konkursu ogłaszali kolejne nominacje.
Aby zagłosować w plebiscycie, firmy uprawnione do głosowania powinny wypełnić formularz znajdujący się na stronie: adwoman.press.pl/glosowanie. Głosowanie startuje o godz. 10.
Poniżej pełna lista nominowanych do AD WO/MAN Roku 2024 (kolejność alfabetyczna).
Kategoria Agencje reklamowe:
• Wojciech Borowski – group CEO McCann Poland
• Dawid Kaźmierczak – founder & CCO Polot
• Małgorzata Majcher – chief strategy & innovation officer DDB Warszawa
• Lena Stryjewska – managing director 2012 Agency
• Maciej Twardowski – chief creative officer Ogilvy Poland
Kategoria Agencje mediowe:
• Magda Kolenkiewicz – dyrektorka generalna Starcom
• Joanna Okła – CEO EssenceMediacom
• Michał Strzałkowski – business development director Mediahub
• Beata Szcześniak – general manager Spark Foundry
• Kamil Wiszowaty – CEO Group One Media
Kategoria Agencje PR:
• Tomasz Alberski – managing partner K+Group
• Dorota Bieniek – prezeska LoveBrands Group
• Zofia Bugajna-Kasdepke – prezeska SEC Newgate CEE
• Paweł Trochimiuk – prezes The Partners
• Katarzyna Życińska – CEO 38Content Communication
Kategoria Studia produkcyjne:
• Tomasz Dławichowski – partner zarządzający Timecode Film Production
• Magdalena Garska – CEO Xantus TV
• Justyna Górniak – CEO Papaya Films
• Konrad Mikołajczyk – head of production/vice CEO Film Produkcja
• Sławomir Richert – dyrektor zarządzający, creative producent, partner Warsaw Production Team
Kategoria Young:
• Patrycja Czapelska – operations manager DRUM
• Szymon Dziewięcki – project manager SEC Newgate CEE
• Aleksandra Karkosa – producer & production manager F25 Production House
• Filip Kniej – creative director / co-founder Cukier
• Wiktoria Wójcik – co-founder / CMO inStreamly
Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.
Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz szósty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna, pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. To wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które głosują w konkursie.
W tym roku wybierzemy również Dyrektora/kę Komunikacji Roku 2024. Tytuł ten zostanie przyznany osobie kreatywnej, odważnej i skutecznej, której działania w zakresie komunikacji marketingowej są odpowiedzialne, etyczne i godne naśladowania, a ona sama odniosła spektakularny sukces w ramach działań komunikacyjnych marki dzięki efektywnym strategiom przygotowanym we współpracy z agencjami public relations, mediowymi oraz mediami.
W etapie pierwszym do wskazania najlepszych spośród siebie zaproszeni zostaną szefowie komunikacji 500 marek, które ujęte zostały w ubiegłorocznym zestawieniu "TOP Marka" realizowanym przez magazyn "Press". Każdy i każda z ekspertów i ekspertek wskazujących kandydatki/kandydatów do tytułu może wskazać od 1 do 3 nazwisk wraz z uzasadnieniem. Następnie wszystkie głosy zostaną podliczone, a osoby z największą liczbą głosów trafią do drugiego etapu. W etapie drugim konkursu wyboru Dyrektora/ki Komunikacji Roku 2024 dokona jury.
Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali 1 kwietnia w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.
***
Organizator: "Press"
Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Patroni medialni: Marketer+, PRoto
(CP, 21.02.2025)
