Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Delikatesy Centrum z agencją Brain na dłużej

Długoterminowa umowa została podpisana po zrealizowaniu przez Brain kilku kampanii (fot. materiały prasowe)

Delikatesy Centrum (Eurocash) i agencja reklamowa Brain podpisały umowę o długofalowej współpracy.

Brain odpowiada za kompleksową, strategiczno-kreatywną obsługę Delikatesów Centrum.

Długoterminowa umowa została podpisana po zrealizowaniu przez Brain kilku udanych kampanii zleconych agencji projektowo w zeszłym roku, m.in. "Nikt nie jest właścicielem niskich cen" i "3maj się Polsko", w której głos Daniela Olbrychskiego prowadzi widzów przez wszystko, co może się kojarzyć z Polską - gdzie nie było nic o taniości czy przecenach; czy kampanii ośmieszającej wielomiesięczny spór Biedronki i Lidla.

Obecnie w mediach realizowana jest kampania pod hasłem "Dużo więcej niż niskie ceny i niskie ceny".

(AMS, 20.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.