Lifetube buduje zaplecze analityczne. Bartosz Kapusta szefem nowego działu

Bartosz Kapusta i Diana Nowogródzka-Baran w Lifetube rozwijają obszar analityki i zarządzania danymi (fot. materiały prasowe)
Bartosz Kapusta został szefem działu danych i analityki w Lifetube. Firma stawia na wykorzystanie danych we współpracach z markami i twórcami.
Lifetube rozwija obszar analityki i zarządzania danymi, aby skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów i partnerów biznesowych. Influencer marketing stale ewoluuje, a rosnące oczekiwania rynku wymagają coraz bardziej precyzyjnych metod analizy i optymalizacji działań. W związku z tym firma wzmacnia kompetencje w zakresie analityki, dostarczając rozwiązania umożliwiające dokładniejszy pomiar efektywności kampanii, ocenę ROI oraz lepszą kontrolę nad realizacją celów biznesowych.
- Klienci coraz częściej oczekują od branży influencer marketingu mierzalnych rozwiązań – mówi Marcin Jeziorski, prezes Lifetube. - Dane stały się kluczowym elementem skutecznego działania w branży. Nie wystarczy już intuicyjne podejście – liczą się precyzyjne analizy, trafne prognozy i zrozumienie dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów. Wprowadzając nowe rozwiązania analityczne, chcemy nie tylko podnieść efektywność naszych kampanii, ale przede wszystkim dostarczyć klientom narzędzia, które pozwolą im działać mądrzej, szybciej i skuteczniej. Rozwój kompetencji w obszarze danych to dla nas nie tylko strategiczny krok, ale fundament przyszłości Lifetube i całej branży - tłumaczy.
Tworzony w Lifetube zespół data & analytics koncentruje się na opracowywaniu narzędzi umożliwiających precyzyjną analizę, optymalizację działań i lepsze zarządzanie kampaniami influencer marketingowymi.
W ramach tej zmiany do zespołu dołącza Bartosz Kapusta, obejmując stanowisko head of data & analytics. Będzie odpowiedzialny za rozwój procesów analitycznych, wdrażanie narzędzi do analizy danych oraz budowanie strategii danych wspierających działania operacyjne, projektowe i sprzedażowe firmy.
Bartosz Kapusta to menedżer, który wcześniej realizował projekty transformacyjne i optymalizacyjne w firmach takich jak E.ON Polska, gdzie kierował zespołem analitycznym i data science, oraz T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za strategiczne zarządzanie projektami.
W budowie nowych rozwiązań analitycznych Kapustę wspierać będzie Diana Nowogródzka-Baran, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w zakresie business intelligence i data analytics, zdobytym m.in. w E.ON Polska, NASK PIB oraz Accenture.
Zmiany w Lifetube wynikają z rosnącej potrzeby dostarczania klientom skutecznych narzędzi, które nie tylko usprawniają podejmowanie decyzji, ale także pozwalają lepiej zarządzać kampaniami i maksymalizować ich efektywność.
Lifetube jest częścią grupy Mediacap (właściciel Freundschaft, IQS, Lifetube, Relatable). Twórcy zrzeszeni w Lifetube łącznie posiadają niemal 130 mln subskrypcji i w 2024 roku wygenerowali 6 mld wyświetleń, przy łącznym czasie oglądania wynoszącym blisko 553 mln godzin.
(AMS, 20.02.2025)
