Udział streamingu w oglądalności na telewizorach wzrósł do 9,7 proc. Nowy raport

W styczniu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 17 minut (fot. mjimages/Pixabay.com)
Udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów wzrósł z 9,5 proc. w grudniu do 9,7 proc. w styczniu – wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.
To najwyższy poziom od premiery zestawienia Gauge w Polsce, czyli od stycznia 2023 roku. Wtedy udział streamingu wynosił 5,6 proc. (dane za grudzień 2022).
Czytaj też: Nadawcy telewizyjni wpłacili w 2024 roku na PISF łącznie blisko 70 mln zł
Telewizja kablowa w styczniu 2025 roku miała 33,8 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (wzrost z 30,6 proc. w grudniu), a naziemna – 22,8 proc. (23,2 proc. w grudniu). Udział telewizji satelitarnej zmniejszył się z 29,7 proc. w grudniu do 27 proc. w styczniu.
Liderem streamingu w styczniu był Netflix. Uzyskał 2,3 proc. udziału (wzrost z 2,2 proc.). Z kolei YouTube miał 2,1 proc. (spadek z 2,3 proc.).
W styczniu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 17 minut, czyli o 5 minut dłużej niż w grudniu 2024 roku.
Czytaj też: TOP 10 filmów w TV w 2024 roku. Liderem "Kevin sam w domu", na 2. miejscu też "Kevin"
(MNIE, 23.02.2025)
