80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karolina Niedzielska-Gruca dyrektorką kreatywną Canal+. Zastąpi Mateusza Iwana

Karolina Niedzielska-Gruca przez ostatnich dziewięć lat była związana z Publicis Group (fot. materiały prasowe)

Karolina Niedzielska-Gruca od marca dołączy do Canal+ Polska i obejmie stanowisko dyrektorki kreatywnej. Zastąpi Mateusza Iwana, który po ponad pół roku pracy odszedł z firmy.

Karolina Niedzielska-Gruca od marca dołączy do Canal+ Polska i obejmie stanowisko dyrektorki kreatywnej. Zastąpi Mateusza Iwana, który po ponad pół roku pracy odszedł z firmy.

Czytaj też: Dyrektorka zakupów filmowych Magdalena Błasiak-Bielińska rozstaje się z Canal+

Niedzielska-Gruca odpowiadać będzie m.in. za tworzenie i wdrażanie spójnej strategii wizualnej i kreatywnej Canal+ w obszarze streamingu, telewizji, digitalu i social mediach oraz planowanie i nadzorowanie prac związanych z procesem kreacji w zakresie realizacji strategii programowej i marketingowej.

Przez ostatnich dziewięć lat Niedzielska-Gruca była związana z Publicis Group, najpierw jako senior art director, a następnie creative group head. Wcześniej przez pięć lat pracowała w Walk Group jako art director.

Czytaj też: 97. ceremonia wręczenia Oscarów dostępna w Polsce tylko w Canal+

(KOZ, 11.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.