80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Luty 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosła słuchalność RMF FM, a spadła Radia Zet. Odrobinę większy udział Trójki

Słuchalność RMF FM wzrosła z 28,5 proc. do 29,9 proc. (fot. Paweł Supernak/PAP)

W okresie listopad 2024 – styczeń 2025 RMF FM zwiększył słuchalność, a Radio Zet zanotowało jej spadek.

Z badania Radio Track realizowanego przez Kantar i Adres:Media wynika, że RMF FM (Grupa RMF) osiągnął 29,9 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 28,5 proc. w okresie listopad 2023 – styczeń 2024. Z kolei słuchalność Radia Zet (Grupa Eurozet) spadła z 14,5 proc. do 14,1 proc.

Spadł udział radia Tok FM

Program I Polskiego Radia miał 4,6 proc. udziału (spadek z 5,4 proc.), Program III – 2,1 proc. (wzrost z 2 proc.), Polskie Radio 24 – 0,6 proc. (spadek z 0,9 proc.), a Program II – 0,4 proc. (0,4 proc. rok wcześniej). Wyniki poprawiło Radio Maryja – z 1,9 proc. do 2,4 proc.

Czytaj też: Tok FM z podcastem Andrzeja Andrysiaka "Rzeczpospolita lokalna"

Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM (Grupa ZPR Media), które uzyskało 3,4 proc. (wzrost z 3,2 proc.). Udział Tok FM (Grupa Eurozet) wyniósł 2,4 proc. (spadek z 2,9 proc.), Antyradia (Grupa Eurozet) – 1,9 proc. (spadek z 2,4 proc.), RMF Classic (Grupa RMF) – 1,5 proc. (1,5 proc. rok wcześniej), Radia Wnet – 0,7 proc. (wzrost z 0,4 proc.), a Eski Rock (Grupa ZPR Media) – 0,5 proc. (0,4 proc. Muzo.fm przed rokiem).

Najchętniej słuchana sieć – Radio Eska (Grupa ZPR Media) – uzyskała 7 proc. słuchalności, podczas gdy rok wcześniej miała 7,1 proc.

Meloradio zanotowało 3,4 proc. udziału. Spadek z 1,3 proc.

Wyniki poprawiły:

  • regionalne rozgłośnie publiczne z antenami miejskimi zrzeszone w Audytorium 17 – z 4,5 proc. do 5,1 proc.,

Czytaj też: Radio I Archidiecezji Białostockiej z serwisami informacyjnymi Republiki

  • Radio Złote Przeboje (Grupa Eurozet) – z 2,3 proc. do 2,4 proc.,
  • Radio Plus (Grupa ZPR Media, Grupa Eurozet) – z 2 proc. do 2,2 proc.,
  • Radio Pogoda (Grupa Eurozet) – z 1,2 proc. do 1,3 proc.,
  • Eska2 (do początku stycznia 2024 roku Radio SuperNova; Grupa ZPR Media) – z 0,8 proc. do 1 proc.
  • oraz Chillizet (Grupa Eurozet) – z 0,3 proc. do 0,4 proc.

Sieć RMF Maxx (Grupa RMF) zanotowała 3,4 proc. udziału (spadek z 3,6 proc.), Meloradio (Grupa Eurozet) – 0,9 proc. (spadek z 1,3 proc.), a Rock Radio (Grupa Eurozet) – 0,5 proc. (0,5 proc. rok wcześniej).

Czytaj też: Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy internetowe stacje nadające pod marką Eska2

(KOZ, 11.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.