Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aldi w swojej pierwszej kampanii z wykorzystaniem AI ożywia sztukę

W kampanii wykorzystano znane dzieła mistrzów malarstwa. Ożywione za pomocą technik AI obrazy mają pokazywać, jak kawa Barissimo inspiruje i pobudza do życia (screen: YouTube/ALDI Polska)

Alsdi startuje z kampanią promującą markę własną kawy Barissimo. Po raz pierwszy w historii sieci narzędzia sztucznej inteligencji stały się kluczowym elementem kampanii produktowej.

W ramach projektu "Barissimo – ożywi Twój dzień" Aldi prezentuje znane dzieła malarstwa w ożywionej formie. Koncepcja i scenariusz powstały tradycyjnie, ale animacje i muzyka zostały stworzone za pomocą narzędzi AI. Kampania została przygotowana we współpracy z warszawską agencją Freundschaft i towarzyszą jej działania POS, w tym aromamarketing oraz aktywna komunikacja w mediach społecznościowych.

Czytaj też: Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny ambasadorami marki DrWitt

W kampanii wykorzystano znane dzieła mistrzów malarstwa, w tym obrazy takie jak "Mona Lisa" i "Portret Ginevry Benci" Leonarda da Vinci, "Dziewczyna z perłą" autorstwa Johannesa Vermeera, "Portret Adama Mickiewicza na Judahu skale" Walentego Wańkowicza i "Stańczyk" Jana Matejki. Ożywione za pomocą technik AI obrazy pokazują, jak kawa Barissimo inspiruje i pobudza do życia.

Oprócz animowanych dzieł sztuki kampania obejmuje także performance, który odbędzie się 15 lutego w warszawskim Centrum Praskim Koneser. Aktor wcieli się w jedną z ożywionych postaci z dzieł malarskich, a na miejscu będzie można spróbować kawy marki Barissimo, przygotowywanej przez baristę.

Kampanię Aldi wspierają twórcy internetowi – podjęto współpracę z Katarzyną Michalik, Damianem Nowakiem, Michałem Sikorskim i twórcą kanału @ProjektMiejski.

Czytaj też: Agencja GPD wygrała przetarg Orange i zajmie się kompleksową obsługą marki

(AMS, 04.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.