Średnia widownia programów TVP Info o kampanii wyborczej poniżej 60 tys. widzów
"Poranek wyborczy" prowadzi m.in. Marek Czyż, który rozmawia z politykami czy ekspertami (screen: YouTube/TVP Info)
Program "Poranek wyborczy" ogląda w TVP Info średnio 59 tys. widzów, a "Wieczór wyborczy" – 50 tys. Oba poświęcone kampanii prezydenckiej.
Programy są nadawane od 7 stycznia. "Poranek wyborczy" można śledzić w dni powszednie o 8. Emitując go, TVP Info ma średnio 1,68 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,95 proc. w komercyjnej 16-59. Dotąd najwięcej widzów zgromadził odcinek z 16 stycznia – 90 tys.
Czytaj też: TVP Info bez programu interwencyjnego "Polska bliżej". Ma wrócić po wyborach
Z kolei "Wieczór wyborczy" jest nadawany codziennie, najpierw o 23, a od 20 stycznia o 22.15. Nadając go, stacja notuje średnio 0,69 proc. udziału w 4+ i 0,28 proc. w komercyjnej 16-59. Dotychczas najpopularniejsze wydanie pokazano 20 stycznia – miało średnio 114 tys. widzów.
Według Nielsen Media w 2024 roku TVP Info miał dobowo średnio 1,41 proc. w grupie 4+ i 0,86 proc. w 16-59.
"Poranek wyborczy" prowadzi m.in. Marek Czyż, który rozmawia z politykami czy ekspertami, a w "Wieczorze wyborczym" trójka dziennikarzy podsumowuje kolejny dzień prezydenckiej kampanii wyborczej.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Wejścia antenowe z finału WOŚP najwięcej widzów miały w TVN. Dane Nielsena
(MNIE, 29.01.2025)