Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hearts & Science – rusza nowa agencja należąca do holdingu Omnicom

Sieć Hearts & Science działa na amerykańskim rynku od dziewięciu lat i jest jednym z najszybciej rozwijających się podmiotów mediowych na całym świecie (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Stelmaszczyk objęła funkcję managing director polskiego oddziału Hearts & Science, nowej agencji należącej do holdingu Omnicom.

Hearts & Science to dom mediowy wychodzący poza ramy planowania i zakupu mediów. Emocjonalne połączenia z markami (Hearts) i zaawansowana analiza danych (Science) są podstawą tożsamości agencji. Emocje i precyzyjne dane pozwalają zbudować komunikację, które dotrze do serc i portfeli konsumentów.

Stelmaszczyk: "Bardzo interesujące zadanie"

Sieć Hearts & Science działa na amerykańskim rynku od dziewięciu lat i jest jednym z najszybciej rozwijających się podmiotów mediowych na całym świecie. W Europie jest obecna na 18 rynkach, obsługując m.in. marki motoryzacyjne, FMCG i farmaceutyczne.

Czytaj też: Rynek reklamowy w regionie CEE z 10 proc. wzrostem w 2025 roku. Nowy raport

W Polsce współpracuje z Goldman Sachs Asset Management oraz Nice To Fit You.

Agnieszka Stelmaszczyk rozpoczynała karierę zawodową w OMD, a następnie pracowała w Broker FM, Accenture oraz przez ostatnie 12 lat prowadziła agencję Feno, z zarządzania którą niedawno zrezygnowała.

– Dla mnie to bardzo interesujące zadanie, ponieważ łączy całe moje dotychczasowe doświadczenie obejmujące planowanie mediów i kreacje oraz strategię. Heart&Science jest dokładnie o tym, żeby wyjść poza ramy wskaźników i pogłębić planowanie o emocje i kreatywność. Cenię też sobie możliwość pracy z globalnymi i regionalnymi klientami w ramach dynamicznie rozwijającej się sieci Hearts&Science – mówi Anna Stelmaszczyk "Presserwisowi".

Od stycznia do agencji dołączył również Jędrzej Słomka, obejmując stanowisko senior account managera. Wcześniej związany był on z domem mediowym Starcom i odpowiadał za wieloletnią obsługę Allegro.

Czytaj też: 29 stycznia odbędzie się IV kongres ESG. Po raz drugi przyznane zostaną nagrody Kod ESG

(AMS, 20.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.