Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Zasięg dzienny radia w 2024 roku  |  ZAiKS zastrzegł możliwość trenowania systemów AI  |  Publicis Groupe łączy agencje  |  Ósma edycja "The Voice Kids" w TVP 2  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  TVN rusza z "Projektem zima"  |  Kanał wirtualny Legia TV  |  "Świat Wiedzy" podrożeje  |  Roczna subskrypcja Pb.pl z rabatem  |  Polskie firmy uważają, że raportowanie ESG zachęci inwestorów  |  Awans w VML Poland  |  Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates  |  GroupM wprowadza narzędzie  |  Naczelna HuffPost rezygnuje z powodu zwolnień pracowników  |  Ostatni prezydencki wywiad Bidena w czwartek w MSNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 15, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska rozdziela swoje serwisy na piony informacyjny i tematyczny

Działania WP to próba szybkiej adaptacji do potrzeb rynku (fot. Adam Warżawa/PAP)

Wirtualna Polska Media zdecydowała się na rozdział swoich serwisów. Od 15 stycznia rozdzielone zostaną redakcje informacyjne i redakcje serwisów tematycznych.

O podziale na dwa piony redakcyjne poinformował należący do WP serwis Wirtualnemedia.pl. Zarządzanie biznesowe wszystkimi serwisami przejmie Marcin Bartnicki, dyrektor transformacji produktu wydawniczego. Paweł Kapusta, redaktor naczelny WP, ma zająć się pionem informacyjnym. Będą mu podlegać szefowie redakcji WP Wiadomości, WP Magazynu, Money.pl, WP Sportowe Fakty oraz dział social wideo i strona główna WP.

Przewartościowanie celów i planów WP

Do zespołu zarządzającego WP Media dołączy Łukasz Wojtkiewicz, dotychczas dyrektor and product design. Będzie dyrektorem platform wydawniczych, odpowiedzialnym za produkt, UX i IT oraz rozwój technologiczny serwisów i narzędzia wydawnicze.

Czytaj też: Serwisy WP w Mediapanelu nieaudytowane. "To nie jest dobry sygnał dla branży"

Zdaniem Jarosława Śliżewskiego, współzałożyciela Stowarzyszenia Praktyków Transformacji Cyfrowej, Grupa Wirtualna Polska postępuje dość konsekwentnie. 

– Ostatnia inwestycja w Invia Grup i postawienie na turystykę jako na najważniejszy biznes grupy musiało wpłynąć na przewartościowanie celów i planów całej reszty. Konsekwencją jest dostosowanie organizacji i zarządzania nią do nowych potrzeb – komentuje Jarosław Śliżewski.

– To również chyba trzecia czy czwarta roszada w zespole zarządczym Grupy WP w ostatnich dwóch kwartałach. Widzę w tym raczej próby szybkiej adaptacji do potrzeb rynku niż jakieś niepokojące sygnały – dodaje.

Czytaj też: Repropol zaczyna rozmowy z big techami w sprawie zapłaty za treści

(PAR, 15.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.