Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad połowa reklamowych wydatków resortu rolnictwa trafiła do TVP

Największa umowa z TVP opiewała na 1 mln zł (screen: Google Maps)

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi od 13 grudnia 2023 roku – czyli dnia zaprzysiężenia rządu Donalda Tuska – wydało na reklamy w mediach łącznie 6,89 mln zł, z czego aż 3,66 mln zł w Telewizji Polskiej.

Informacje na ten temat resort przekazał w odpowiedzi na interpelację grupy posłów Prawa i Sprawiedliwości.

Czytaj też: Ponad 300 skarg na Republikę. Wicepremier Krzysztof Gawkowski chce odebrania koncesji

Największa umowa z TVP – na blisko 1 mln zł – dotyczyła emisji miniaudycji w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVP Info promującej kształcenie rolnicze w szkołach MRiRW. Np. 600 tys. zł pochłonął spot "#Kupuj Świadomie Produkt Polski".

W Polsacie ministerstwo zostawiło 600 tys. zł, z czego połowę w wyniku umowy zawartej jeszcze w październiku 2023 roku.

Wydatki na promocję w Polskim Radiu wyniosły 507 tys. zł, w tym 299 tys. zł na podstawie umowy z września 2023 roku.

Czytaj też: Rada Mediów Narodowych do likwidacji? Tylko teoretycznie i oficjalnie

Do Archidiecezji Częstochowskiej, nadawcy Radia Fiat, trafiło 450 tys. zł.

Umowy zawierane przez Ministerstwo Rolnictwa ze spółkami Grupy RMF wyniosły 156 tys. zł, Grupy Eurozet – 90 tys., a Grupy ZPR Media – 41 tys. zł.

Z kolei w Polska Press resort zostawił 142 tys. zł.

Czytaj też: "Wróciliśmy" – pisze Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press

(KOZ, 13.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.