Debiut talk-show Magdy Gessler zapewnił TVN pozycję lidera w grupie 16-49
Pierwszym gościem Magdy Gessler była Aleksandra Szwed (fot. Bartosz Krupa/TVN)
Średnio 662 tys. widzów przyciągnął do TVN premierowy odcinek talk-show Magdy Gessler "Magda gotuje internet".
Nowy program zadebiutował w TVN w niedzielę 5 stycznia o 11.20. Stacja, emitując talk-show Magdy Gessler, uzyskała 7,53 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 9,86 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Czytaj też: TVN wiosną ma przebudować prime time. "The Traitors. Zdrajcy" w niedzielnym pasmie
W pasmie programu (11.20-11.52) TVN z 7,2 proc. był telewizją trzeciego wyboru w 4+. Prowadził za to w grupie 16-49 (9,51 proc.) i grupie rozliczeniowej 20-54 (9,77 proc.).
W talk-show Magda Gessler zaprasza gości do domu i wspólnie gotują. W pierwszym odcinku pojawiła się aktorka i piosenkarka Aleksandra Szwed.
Magda Gessler od 2010 roku ma w TVN program "Kuchenne rewolucje". Zasiada także w jury kulinarnego talent show "MasterChef".
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: W grudniu 2024 roku "Dzień dobry TVN" utrzymało poziom widowni z grudnia 2023 roku
(KOZ, 12.01.2025)