Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2024 roku TVN 24 był liderem kanałów informacyjnych. Republika na drugim miejscu

W grupie ogólnej 4+ TVN 24 w 2024 roku miał średnio 6,01 proc. udziału w rynku widowni telewizyjnej (screen: YouTube/Archiwum Yegyori)

W 2024 roku liderem kanałów informacyjnych w grupach ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Na drugie miejsce awansowała naziemna Republika.

W grupie ogólnej 4+ TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w 2024 roku miał średnio 6,01 proc. udziału w rynku widowni telewizyjnej wobec 5,69 proc. rok wcześniej.

Czytaj też: TVN wiosną ma przebudować prime time. "The Traitors. Zdrajcy" w niedzielnym pasmie

Druga była Republika (Telewizja Republika), która zyskała po zawieszeniu emisji propagandowego TVP Info pod koniec grudnia 2023. Stacja odnotowała 3,80 proc. udziału wobec zaledwie 0,2 proc. rok wcześniej.

Trzeci był Polsat News (Grupa Polsat Plus) – 1,59 proc. (spadek z 1,75 proc.), a czwarty naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 1,41 proc. (spadek z 4,88 proc.).

Dalej znalazły się:

  • naziemne Wydarzenia 24 (Grupa Polsat Plus) – 1,06 proc. (wzrost z 0,77 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,52 proc. (spadek z 0,54 proc.),
  • naziemny wPolsce24 (Fratria) – 0,48 proc. (wzrost z 0,04 proc., do 1 września w miejscu wPolsce24 nadawał kanał Telewizja wPolsce.pl, ale nie był dostępny naziemnie),
  • naziemny Polsat News Polityka (Grupa Polsat Plus) – 0,25 proc. (kanał nadaje od 10 stycznia 2024),
  • Polsat News 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,09 proc. (spadek z 0,11 proc.),
  • Biznes24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian)
  • i Pogoda24.TV (MWE Networks) – poniżej 0,01 proc. (kanał nadaje od 1 marca).

Czytaj też: Republika zbiera także od Polonii. Prawicowe stacje sugerują swoje konta zamiast WOŚP

News 24 (Astro) nie jest monitorowany przez Nielsen Media.

W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN 24 miał średnio 3,91 proc. udziału (spadek z 3,93 proc.). Udział Republiki wyniósł 2 proc. (0,12 proc. rok wcześniej), Polsat News – 1,19 proc. (spadek z 1,36 proc.), TVP Info – 0,86 proc. (spadek z 2,4 proc.), a Wydarzeń 24 – 0,83 proc. (wzrost z 0,67 proc.).

W samym grudniu w grupie 4+ prowadził TVN 24 – 5,20 proc. (7,40 proc. w grudniu 2023), przed Republiką – 4,8 proc. (1,18 proc. rok wcześniej).

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.

Czytaj też: Nowy „Press”: Andrzej Andrysiak, XYZ Nawackiego, była naczelna „Pisma” i odbudowa Trójki

(MNIE, 07.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.