Gdańsk poszukuje agencji do social mediów. Urząd Miejski uruchomił przetarg
06.01.2025, 08:38
Oferty można składać do 3 lutego (fot. Wikipedia)
Urząd Miejski Gdańska uruchomił przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za prowadzenie profili miejskich w mediach społecznościowych.
Wybrana w konkursie ofert agencja będzie prowadziła kanały na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Spotify i TikToku od kwietnia do grudnia 2025 roku.
Czytaj też: Wizz Air dostanie 12 mln zł za promocję Wrocławia. Umowa na 13 miesięcy
Oferty będą oceniane na podstawie ceny (30 proc. oceny), jakości działań (60 proc.) oraz dodatkowych kwalifikacji (10 proc.). Można je składać do 3 lutego.
(KAP, 06.01.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter