Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gdańsk poszukuje agencji do social mediów. Urząd Miejski uruchomił przetarg

Oferty można składać do 3 lutego (fot. Wikipedia)

Urząd Miejski Gdańska uruchomił przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za prowadzenie profili miejskich w mediach społecznościowych.

Wybrana w konkursie ofert agencja będzie prowadziła kanały na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Spotify i TikToku od kwietnia do grudnia 2025 roku.

Czytaj też: Wizz Air dostanie 12 mln zł za promocję Wrocławia. Umowa na 13 miesięcy

Oferty będą oceniane na podstawie ceny (30 proc. oceny), jakości działań (60 proc.) oraz dodatkowych kwalifikacji (10 proc.). Można je składać do 3 lutego.

(KAP, 06.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.