Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak i Genzie w kampanii reklamowej RMF FM
Kampania potrwa do końca lutego (fot. materiały prasowe)
25 grudnia startuje kampania reklamowa RMF FM pod hasłem "RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze", która potrwa do końca lutego 2025 roku. Występują w niej Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak i grupa twórców internetowych Genzie.
Działania reklamowe obejmą telewizje (stacje ogólnopolskie i tematyczne), platformy VOD, internet, kina i nośniki reklamy zewnętrznej. Kampania ma podkreślić więź, jaka łączy RMF FM ze swoimi słuchaczami.
Centralnym elementem kampanii będzie konkurs pod tym samym hasłem, w ramach którego RMF FM będzie spełniać marzenia słuchaczy.
Za kreację kampanii odpowiada RMF FM, produkcję zrealizowała agencja F25, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się zespoły RMF i Mindshare.
(KOZ, 24.12.2024)