Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak i Genzie w kampanii reklamowej RMF FM

Kampania potrwa do końca lutego (fot. materiały prasowe)

25 grudnia startuje kampania reklamowa RMF FM pod hasłem "RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze", która potrwa do końca lutego 2025 roku. Występują w niej Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak i grupa twórców internetowych Genzie.

Działania reklamowe obejmą telewizje (stacje ogólnopolskie i tematyczne), platformy VOD, internet, kina i nośniki reklamy zewnętrznej. Kampania ma podkreślić więź, jaka łączy RMF FM ze swoimi słuchaczami.

Centralnym elementem kampanii będzie konkurs pod tym samym hasłem, w ramach którego RMF FM będzie spełniać marzenia słuchaczy.

Za kreację kampanii odpowiada RMF FM, produkcję zrealizowała agencja F25, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się zespoły RMF i Mindshare.

(KOZ, 24.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.