Polska marka John Dog ponownie nawołuje do niestrzelania w sylwestra
Celem akcji jest uświadamianie ludziom, że odgłosy fajerwerków negatywnie wpływają na zdrowie i komfort zwierząt (fot. materiały prasowe)
John Dog, polska marka oferująca produkty dla psów i kotów, zajmuje się szerzeniem wiedzy na temat życia ze zwierzakami. Po raz drugi rusza z akcją "Nie strzelam w sylwestra".
Celem akcji jest uświadamianie ludziom, że odgłosy fajerwerków negatywnie wpływają na zdrowie i komfort zwierząt. Wywołują u nich ogromny stres, a także przyczyniają się do wielu chorób i psich ucieczek.
Czytaj też: Grupa Filmowa Darwin przygotowała 10 spotów dla kampanii społecznej #ChcemyByćSobą
W mediach społecznościowych marki dostępna jest specjalna grafika stworzona na potrzeby akcji i zachęta do udostępnienia jej na swoim profilu, aby dotrzeć do jak największej liczy osób. Dodatkowo na blogu marki oraz w mediach społecznościowych znajdują się wideo-poradniki, w których eksperci udzielają wskazówek dotyczących wspierania psów i kotów w sylwestra i w czasie około sylwestrowym.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja GPD.
Czytaj też: Sieć sklepów Biedronka po raz czwarty sponsorem głównym Finału WOŚP
(AMS, 31.12.2024)