Program informacyjny "Fakty" najdroższą pozycją w styczniowym cenniku TVN
Najdroższe, 30-sekundowe reklamy przy "Faktach" kosztują 55,6 tys. zł (fot. Piotr Mizerski/TVN)
W styczniowym cenniku reklamowym TVN najwyżej wyceniono "Fakty".
Najdroższe, 30-sekundowe reklamy przy "Faktach" kosztują 55,6 tys. zł, czyli o 30,8 proc. więcej, niż w styczniu 2024 roku.
Czytaj też: USA reaguje na zapowiedź wpisania TVN i Polsatu do wykazu firm strategicznych
Wysoko wyceniono też:
- film "Listy do M. 5" z 1 stycznia – do 39,3 tys. zł,
- 33. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – do 35,2 tys. zł (40,8 proc. w górę),
- "Milionerów" (nadawanych w styczniu w wybrane niedziele o 19.30, rok temu emisja była od poniedziałku do czwartku o 20.50) – do 33,7 tys. zł (47,8 proc. w górę)
- i film "Noe: wybrany przez Boga" z 6 stycznia – do 32,8 tys. zł.
Część spotów przy Turnieju Czterech Skoczni i Pucharze Świata w skokach narciarskich podlega wycenie specjalnej, ich koszt nie jest oszacowany w ramach cennika.
Czytaj też: Dyrektor Radia Maryja o. Tadeusz Rydzyk pozywa TVN za reportaż na jego temat
(MNIE, 28.12.2024)