"Pytanie na śniadanie" TVP 2 straciło widzów, a "Dzień dobry TVN" utrzymuje widownię
"Dzień dobry TVN" prowadzą m.in. Marcin Prokop i Dorota Wellman (fot. materiały prasowe)
W listopadzie program "Pytanie na śniadanie" TVP 2 miał mniej widzów niż rok temu. Z kolei konkurencyjne "Dzień dobry TVN" utrzymuje widownię.
Z danych Nielsen Media wynika, że codzienne "Pytanie na śniadanie" w TVP 2 oglądało w listopadzie średnio 296 tys. widzów, aż o 126 tys. mniej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Udział w grupie 4+ zmalał z 8,47 proc. do 6,49 proc.
Czytaj też: Barbara Dziedzic kieruje "Pytaniem na śniadanie". Łukasz Nowicki wraca do prowadzenia śniadaniówki
Konkurencyjne "Dzień dobry TVN" w TVN śledziło codziennie średnio 353 tys. widzów, minimalnie więcej, niż rok temu. W grupie ogólnej 4+ udział wzrósł z 7,14 proc. do 7,67 proc.
Z kolei śniadaniówkę "Halo tu Polsat" (jest nadawana tylko od piątku do niedzieli) oglądało w Polsacie w listopadzie średnio 192 tys. widzów (3,62 proc. udziału w 4+). Program emitowany jest od 31 sierpnia.
Ponadto nadawane codzienne pasmo informacyjne "Nowy dzień" śledziło w Polsacie średnio 178 tys. osób (rok do roku o 17 tys. mniej), ale udział w 4+ wzrósł z 7,02 proc. do 8,19 proc.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Reaktywowana "Awantura o kasę" przyciągała do Polsatu średnio 882 tys. widzów
(MNIE, 04.12.2024)