Polsat po raz 21. z Mikołajkowym Blokiem Reklamowym. Akcja wsparta kampanią
W rolę świętego Mikołaja wciela się Piotr Gąsowski (fot. materiały prasowe)
Polsat pokaże 21. edycję Mikołajkowego Bloku Reklamowego, z którego dochód przeznaczony jest na pomoc dzieciom.
Zebrane środki pomogą w rehabilitacji podopiecznych Fundacji Polsat oraz w remontach placówek medycznych. Blok będzie można zobaczyć jak co roku w Polsacie 6 grudnia o 18.45, czyli przed głównym wydaniem "Wydarzeń".
Piotr Gąsowski ponownie w roli świętego Mikołaja
W tym roku w kampanii promującej blok reklamowy wzięli udział m.in. związani z Polsatem: Katarzyna Cichopek, Patricia Kazadi, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Ewa Wachowicz, Dorota Gawryluk, Maciej Kurzajewski i Krzysztof Ibisz. W rolę świętego Mikołaja ponownie wcielił się aktor Piotr Gąsowski, juror "Twoja twarz brzmi znajomo" (rok temu nie występował w spotach).
Czytaj też: Przemysław Szubartowicz zrezygnował z prowadzenia popołudniowych rozmów w Polskim Radiu 24
W spocie reżyserowanym przez Adriana Chudka głównymi bohaterkami są siostry Karolina i Weronika z Głogowa (jedna z nich jest podopieczną Fundacji Polsat) oraz Piotr Gąsowski. Klipy pojawiają się na antenie Polsatu, Polsat News i innych kanałów Polsatu. Akcję Polsat promuje też m.in. w social mediach.
Według Nielsen Media rok temu 20. Mikołajkowy Blok Reklamowy śledziło w Polsacie średnio 3,7 mln widzów, co przełożyło się na kwotę ponad 2,2 mln zł na pomoc chorym dzieciom, podopiecznym Fundacji Polsat. Liczba zebranych środków zależy od liczby widzów obecnych przed telewizorami.
Podczas dotychczasowych edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego zebrano łącznie 27,3 mln zł.
Czytaj też: Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky. Alternatywa dla serwisu X?
(MNIE, 19.11.2024)